29 Ağustos 2013 Perşembe

Kitap Yorumu: Safkan




Orjinal Adı: Pure/ Covenant #2
Türkçe Adı: Safkan/ Melez Sözleşmeleri #2
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Yayınevi: Dex
Sayfa Sayısı: 406


♥ Kaderini kendin çiz.


Apollyon'u okuyana kadar serinin diğer kitaplarının yorumlarını yazmaya karar verdim. Evet, daha biricik Apollyon'cuğumu alamadım. Nasıl üzgünüm anlatamam. Alanları feci kıskanıyorum -.- Karşıma pek çıkmamanızı tavsiye ederim^^

Apollyon için ölüyorum, bitiyorum. Nolur onu bana verin! Daha burada durup upuzun bir yazıyla onu ne kadar istediğimi anlatabilirdim ama konuyu dağıtmamak adına acımı içime gömüp bol Seth'li yorumuma geçiyorum.

- Birazcık spoiler içerir -

Safkan.. Güzel bir kitaptı, hatta harikaydı. Şöyle diyeyim sanırım benim gibi tüm Team Seth'lerin bayram kitabıydı^^ Bol bol kendisini gördük, sevdik. Çok da iyi oldu, çünkü Seth'imiz sonraki kitaplarda tehlike altında.

Karakterlere mesajlarıma geçeyim. 

Aiden, beni deli ediyorsun canım. Yahu bi dur durduğun yerde. Ya kıza adam gibi sevdiğini söyle ya da git, uzaklaş. Git-gel çok sıktın yani. Önce gezmeye götürüyorsun, iltifat ediyorsun, öpüyorsun, sonra biz sadece arkadaşız. Hıhı canım ben de öyle düşünmüştüm.
 
Gerçi bu kadar kızıyorum falan ama sonda yaptığın var ya.. Of, süper bir fedakarlıktı.

Seth, sen de beni deli ediyorsun ama Aiden gibi sinirden değil. Seninki sevgiden canım benim^^ Sen nasıl tatlı bir şeysin öyle? Yerim ben seni^^ Sana ölürüm ben. Alex'i de çok seviyorsun ama üzülüyorum ben sana. Boşver, o kız ikinizin arasında gidip geliyor sen de biliyorsun. Bence sen bırak onu ben varım burda :) Benim tatlı Apollyon'cuğum, kucak tavşanım..-Devamı bu sayfaya sığmadığı için kaldırılmıştır. Yoksa Seth sevgimin haddi hesabı yok. Çünkü Seth o kadar...Tamam, sustum^^- Bu arada kendisi Yunanistan'ın bitişiğindeki küçük bir adadanmış. Yani Türkiye'ye çok yakın! -Oley, oley!-

Alex, sen de Seth'imi boş yere üzme tamam mı canım? Bak o senin hep yanında. Her zaman hemde. Sen böylesini nerden bulacaksın? Bir de olaylara atlamanı tavsiye etmiyorum. Tabi çeneni tutamamanı da. Başına ne geliyorsa bu ikisinden geliyor. Bu arada bence git Seth'le evlen. Hadi olmadı Aiden'la evlen. Bu ikisi dururken, Seth'in yatağından ne istiyorsun? :D

Ve Caleb.. Oldu mu şimdi? Yapılır mı bu? Neden yazarlar benim sevdiğim karakterleri benden alıyor? Sana burdan sevgilerimi gönderiyorum. Sıradaki gif sana gelsin. -Kendimi radyo programında birilerine şarkı armağan ediyormuş gibi hissettim :P -


Ayrıca Alex sadece Aiden'la antrenman yapmıyor. Artık işlere Seth de dahil oluyor. -yihu- Böyle daha eğlenceli oluyor sanki ya. Aiden çok ciddiydi ve ilk kitapta çok yer kaplıyordu. Oysa şimdi öyle mi? Nereye baksam Seth, nereye baksam komedi :D Baktığım her yer harika yani^^ Onun oda ziyaretleri kalp ben^^ Ve onun korumacılığına, sevgisine, çılgınlığına, tatlılığına, kıskanmasına, göz kırpmasına da kalp ben. Seth'le olan tüm yerlere de kocamaaan bir kalp daha^^ -Seth'i ne kadar sevdiğimi hiç belli etmiyorum değil mi? Ben de öyle düşünmüştüm.- Bu arada havuz olayına da kocaman bir o.O Durun daha bitmedi. En önemlisi de Alex'in sarhoş olduğu bölümdü. Oraya o.O yetmez, oraya kocaman bir gif gönderiyorum.

Bir de sayfa 88'le 89 var tabi. Oraya da kocaman bir gifle sesleniyorum.


Ee bir de konseyle ilgili bölüm var. Zaten kitabın temeli bu konsey olayına kurulmuş gibi. Tabi bizim aşk üçgenini saymazsak. -Aşk dörtgeni mi demeliyim yoksa? Alex, Seth, Aiden ve Seth'in yatağı :D -  Oraları biraz sıkıcı mı sanki? Yani şu Telly'nin soruları falan. Zaten onu da hiç sevmedim. Burdan sana bol nefretli bir gif gönderirdim ama sen sonra hak ettiğini buluyorsun. Bence o sana yeter^^

Sanki bu kitapta Aiden Seth düşmanlığı gibi bir şeyler başladı. Böyle birbirlerini öldürecek gibiler. -Ama baştan söyleyeyim, Seth Aiden'ı öldürür^^ - Neyse, sadece artan şey o değil. Mitolojik şeyler de gittikçe artmaya başladı. Furiler falan sardı ortalığı. Amanın hem de kafayı yemiş furiler :P Kesinlikle artmaya devam edecek. Sanırım bizi ilerde tanrılar bekliyor. Amanın hem de kafayı yemiş tanrılar :D

Şöyle bir dönüp bakınca yorumumda yeterince Seth bulunmadığını fark ettim. -Evet bu yeterince bulunmayan hali- Çünkü kitapta öyle değişik, mükemmel olaylar oluyor ki.. Burada bunları anlatırdım ama kitaptan daha uzun bir yazıyla karşı karşıya kalırsınız diye anlatmıyorum. O yüzden siz, siz olun; alın bu kitabı okuyun^^ 

♥ Serinin ilk kitabı Melez'in yorumu için tıklayın ♥


Safkan'dan Alıntılar ♥
-----------------------------------------------------------------


♥ " Dünyayı verseler avcı olmaktan vazgeçmem. Ya da Apollyon olmaktan. Muhteşemim."
"Vay canına. Amma mütevazısın."
"Neden mütevazı olacakmışım? Harikayım ben."
--- Seth ve Alex, sayfa 52 ---


♥ "Seth, onlara ne olacak?"
"Bilmem. Kafamda sadece kendimi ve seni düşünecek kadar yer var."
"Kendin dışında birisini düşünecek yerin olmasına şaşırdım."
"Ben de. Bunda hazzettiğim pek söylenemez."
--- Seth ve Alex, sayfa 63 ---


♥ "Arkadaşlarla takılmama izin yok."
"O zaman galiba ikimizin arkadaş olmaması iyi bir şey."
--- Alex ve Seth, sayfa 75 ---


♥ "Kolumu asla gevşetmemeliydin." Sonra beni çevirip omzundan attı. Yüksek sesle mindere çarptım. "Ay, düştün mü?"
"Yo." Yüzümü buruşturarak yuvarlanıp sırt üstü yattım. "Yere saldırdım."
--- Seth ve Alex, sayfa 78-79 ---


♥ "Çalışıyorduk, hem benimle konuşmak için üstüme oturmana ne gerek var?"
"Çünkü yapabiliyorum ve hoşuma gidiyor."
"Ama benim hoşuma gitmiyor. O yüzden kalk üstümden."
"Aiden'la çalışmandan hoşlanmıyorum. O yüzden hayır, üstünden kalkmayacağım."
"Aiden'ı sevmiyorsun da ondan."
"Haklısın. Onu sevmiyorum. Sana bakışlarını sevmiyorum. Bana bakışlarını da hiç sevmiyorum."
"Aiden'ın bana bakışlarında bir tuhaflık yok. Sana da öyle bakmasının nedeni senin tuhaf olman."
"Hiç sanmıyorum."
--- Seth ve Alex, sayfa 79 ---




♥ "Sen hiçbir şeyi ciddiye almaz mısın?"
"Seni ciddiye alıyorum."
--- Alex ve Seth, sayfa 81 ---


♥ "Hiç komik değil!"
"Bu uzun zamandır duyduğum en komik şey herhalde. Muhteşem bu."
"Muhteşem falan değil. Böyle bağ mı olur. Tek yönlü seks hattı gibi bir şey mi? İğrenç bu. Acayip... kes gülmeyi, Seth!"
"Kesemem. Benimle bağlantı kurabileceğin bütün zamanlar içinde bula bula bunu mu buldun? Aman be, böyle bir röntgenci olduğunu bilmiyordum hiç..."
--- Seth ve Alex, sayfa 95-96 ---


♥ "İnanılmaz derecede zekisin, Alex. Komik ve..."
"Güzel miyim?"
"Hayır, güzel değilsin."
"Sevimli?"
"Hayır."
"İyi o zaman."
"Baş döndürücü diyecektim. Baş döndürecek kadar güzelsin."
--- Alex ve Aiden, sayfa 113 ---


♥ "O göründüğü gibi değil. Hepsini kandırıyor... Onu da kandırdı. Zavallı çocuk bunu görmüyor. Bunu görmüyor ve bu, onun kaderini mühürledi."
--- Piperi, sayfa 125 ---
( Yo, yo, yoo! Kimden bahsettiğini biliyorum. Olamaz! Yoo, ama o mutlu olmayı hak ediyor. Ama ben ona kıyamam. Hayır, yaa! Olamaz! )


♥ İçimde son derece aptal bir duygu uyandı. Aiden kıskanıyor muydu? "Biliyor musun?" Aiden'a meydan okuyan bir bakış fırlattım. "Gidelim. Hadi, Seth. Aşık kavgamıza devam edelim biz."
Duvardan ayrılan Seth tek kaşını kaldırdı. "Evet, aşkım, bu kulağa çok harika geliyor. Hançeri almayı unutma da gözümü oyabilesin."
--- Seth ve Alex, sayfa 130 ---


♥ "Beni ilgilendirir çünkü bugün Aiden'la antrenman yapıyor olmanız lazımdı ve böyle duygular hissetmen için hiçbir... Yo. Hayır, hayır, hayır."
"Ne var?"
"Bekle. Ne diyorum ben? Böyle akıl almaz derecede aptalca bir şeyi ancak sen yaparsın."
"Şey... vay canına, teşekkürler."
--- Seth ve Alex, sayfa 132 ---


♥ "Hey, sen Apollon'a benziyorsun. Bunu sana söyleyen oldu mu? Tek ihtiyacın olan sarı saçlar ve azgın hormonlar. Belki de büyük-büyük-büyük-büyük baban falandır."
"Hayır. Kimse bana bunu söylemedi."
--- Alex ve Leon, sayfa 137 ---
( Okurken dikkat etmemiştim ama Tanrı'yı okuyunca mantıklılaştı. )


♥ "Biz sokulup yatmıyoruz."
"Sarılsak nasıl olur?"
"Bunu da yapmıyoruz."
"Ama sen benim minik tavşanımsın. Benim küçük Apollyon tav..."
Böğrüne çimdik attım.
--- Seth ve Alex, sayfa 197 ---


♥ "Hazır mısın, hayatım?"
"Senin için daima hazırım minik tavşanım."
--- Alex ve Seth, sayfa 226 ---


♥ "İyiye gidiyorsun, Alex. Her yönüyle dövüşte ustalaşıyorsun. Benim kadar iyi değilsin ama kimi kandırıyorum ki? Hiç kimse benden daha iyi olamaz."
--- Seth, sayfa 246 ---


♥ "Daha önce böyle bir şey oldu mu hiç?"
"Evet, boş zamanlarımda kayaları havaya uçuruyorum. Tanrılar aşkına. Hayır."
--- Seth ve Alex, sayfa 249-250 ---


♥ "Şu koltuk da pek rahat gözüküyor."
"Aklın başka bir şeye çalışmaz mı senin?"
"Hayır. Pek sayılmaz."
"Vay canına. Ne kadar derinsin, Seth."
"Sen de çok oyunbozansın."
--- Seth ve Alex, sayfa 274 ---


♥ "Ben pes etmem, Seth."
" Eh, günün birinde hepimizin pes etmeyi öğrenmesi gerekir. Benim dışımda. Mükemmelliğim beni güvenceye alıyor."
--- Seth ve Alex, sayfa 307 ---


♥ "Yatağını seviyorum." Gülümseyerek yüzüstü yattım. "O kadar çok seviyorum ki elimde olsa evlenirdim onunla."
Seth kahkaha attı. "Yatağımla mı evleneceksin?"
"Mmm."
--- Alex ve Seth, sayfa 348 ---


♥ "Ölmek istiyorum." diye inledim acınacak bir halde. "Galiba...ölüyorum."
"Öldüğün falan yok."Seth başını iki yana salladı. "Su iyi gelir. Sen şöyle dur..."Beni dik tutmaya çalıştı ama kayıp yere serildim. "Yatsan da olur."
--- Seth ve Alex, sayfa 352 ---



♥ "Leon, şuradakinin yarısı benim sayılır. O yüzden altı buçuk etti."
"İdare edersin. Benim on oldu, ezik."
--- Aiden ve Leon, sayfa 388 ---


-----------------------------------------------------------------
Azaltılmış alıntılarımın sonuna geldik. Evet, azaltılmışı bile bu kadar^^ Ama kitap böyle güzel ve Seth'li olunca alıntı da çok oluyor tabi..



♥ Team Seth ♥




2 yorum:

  1. " Dünyayı verseler avcı olmaktan vazgeçmem. Ya da Apollyon olmaktan. Muhteşemim."
    "Vay canına. Amma mütevazısın."
    "Neden mütevazı olacakmışım? Harikayım ben."
    Harika ♥kalp♥ ben

    YanıtlaSil