22 Ağustos 2013 Perşembe

Ben Bi Ölüp Geliyorum: Apollyon Çıktı!!




Ben bi ölüp geliyorum, Apollyon çıktı Apollyon!! 

İnanmıyorum, inanmıyorum, inanmıyorum!! Çıktı, sonunda.. Ah benim güzel kitabım, canım kitabım, biricik kitabım. İstiyorum seni!! 
Sanırım haftanın en güzel günü bugün olmalı^^ Düzeltiyorum, kesinlikle en güzel günü. Hatta böyle bir haber bugünü haftanın değil, ayın en güzel günü yapacak güçte.
Tatilimin çoğunu onu, Apollyon'cuğumu bekleyerek geçirdim ve sonunda çıktı! Çıktı ya, oley be oley! Ellerim titriyor yazarken. Sevinçten ağlayabilirim, gülebilirim, dans edebilirim ve camdan atlayabilirim. Sanırım kafayı yedim -.-
Dex'in yazısı yani arka kapak olacağını düşündüğüm yazının meraktan çatlatacak türden olduğunu da eklemeliyim. "Apollyon çıktı!"dansımı bitirip o yazıyı okumadığımı anladıktan sonra bilgisayara koşmuştum. Ama koşmaz olaydım, okumaz olaydım. Alın işte meraktan çatlıyorum şimdi! 

İşte o yazı...
----------------------------------------------------

APOLLYON!

Kaderle oyun oynanmaz..

Alex bugüne dek iki şeyden çok korktu: Uyanış’ta kendini kaybetmek ve İksir’e maruz kalmak. Ancak bazen aşk kaderden daha güçlüdür ve Aiden St. Delphi de tanrılara, Alex’i geri getirebilmek için savaş açtı.

Tanrılar, Seth’in Alex’in güçlerini ele geçirip Tanrı Katili olmasına engel olabilmek için yüzlerce şehri yerle bir edip binlerce insanı öldürdüler.

Ancak iş, Alex’le Seth’in bağını koparmakla bitmiyor. “Bir Apollyon öldürülemez” teorisinde pek çok açık nokta var ve bu yıkımı durdurmanın yolunu bilen tek kişi de yüzyıllar önce öldü.

Yeraltı’nı koruyan duvarları aşmak, milyonlarca ruhun içerisinde tek bir taneyi aramak ve sonra da geri dönmek çok zor. Ancak Alex Tanrı Katili olmadan önce Seth’i durdurmak zorunda yoksa… kendisi Tanrı Katili olabilir.

Melez Sözleşmeleri serisi Melez, Safkan ve Tanrı’dan sonra
dördüncü kitap Apollyon ile devam ediyor. Üstelik ara kitap İksir,bu kitabın içinde!


----------------------------------------------------

O yazıyla sizi de meraktan çatlattığıma göre şimdi de "Apollyon'un çıktığını öğrenince ne olur?" sorusunun cevabını veren benimle HİÇ alakası olmayan -Tabi canım, hiç benimle ilgisi olur mu?- giflere  geçebiliriz ^^


Apollyon'un çıktığını öğrenme aşamaları:

Önce DEX'in yazısını görürsün.


Sonra hayal olup olmadığını anlamak için aynı başlığı 5-10 kez okursun:


Olayın gerçekliğini kavrayınca çığlığı basarsın:


Sevinçten ağlarsın:


Bağırarak kahkaha atarsın:


Daha da abartıp kalkıp dans edersin:



Ve elbette etrafınızdakiler size böyle bakar:




DEX, SENİ SEVİYORUUUUM!!



4 yorum:

  1. Haftasonu çoğu yerde olur dediler. Bugün D&R'a gideceğim. İnşallah orada vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gideceğim. Umarım buluruz.

      Sil
    2. Ben hâlâ alamadım ya :(

      Sil
    3. Ben de alamadım,içim yanar modundayım :( Hem de içinde Seth çok yokmuş, sürekli Alex'le Aiden varmış. Ona da yanıyorum :(

      Sil