3 Ağustos 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğim Seriler



Bugün ilk defa Sihirli Kitap'ın hazırladığı "Cumartesi İlk 10" etkinliğine katılıyorum -Yaşasın, şu an bunları kocaman bir gülümsemeyle yazıyorum- Önceden de sıkı takipçisi olduğum bu etkinliğin bu haftaki konusu "Başlamak İstediğimiz Seriler" Sayfamın yanında da görebileceğiniz gibi okumak istediğim çok fazla seri -Eklemediklerimi de sayarsam, sanırım Dünya'nın çevresini 2 kez dolanabiliriz- var. Doğrusu nasıl seçeceğim bilmiyorum.


Uzun, kararsız dakikaların ardından listeme geçebiliriz^^

1) Ölümcül Oyuncaklar Serisi - Cassandra Clare: Kesinlikle okumalıyım dediğim bir seri. Zaten benim dışımda herkes okumuş^^
2) Paranormal Serisi - Kiersten White: Şu an okuduğum kitap bitince başlayacağım.
3) Caster Chronicles Serisi - Kami Garcia & Margaret Stohl: Filminin konusunu görünce ben bunu önce okumalıyım dedim ve filmini izlemedim -Önce okuyup sonra izlemeyi tercih ediyorum da^^-
4) Delirium Serisi - Lauren Oliver: Merakla bekliyorum :)
5) Crewel World Serisi - Gennifer Albin: Bu da elimin altında okunmayı bekleyenlerden biri -Bir kere kitapçıya gidince içeride kaybolup 10-15 kitapla çıktığım için elimin altında çok kitap oluyor-
6) Küller Serisi - Ilsa J. Bick: Ne tesadüf bu da okunmayı bekliyor.
7) Başlayanlar Serisi - Lissa Price: Bunu ilk gördüğümde kapağı ve ismi dikkatimi çekti. Sanki bana al beni diyordu. Ben de kıyamadım, aldım^^
8) Bana Dokunma Serisi - Tahareh Mafi: İkinci kitabı yeni çıkınca beni okuma isteği sardı :)
9) Glass Serisi - Maria V. Snyder: Kitabı Maria V. Snyder yazar da ben okumaz mıyım? Okurum tabi^^ Ama doğrusunu söylemek gerekirse konusunu bilmiyorum. Study Serisi'ne -Ateş Ustası'na yeni başladım- o kadar bağlandım ki bunun da güzel olacağını düşünüyorum. Belki buradan da bir Valek çıkar. -Valek fanı oldum çıktım ya. Karşısında kimse olmasa da ben kendimi Team Valek ilan ediyorum- 
10) Vampir Günlükleri - L.J Smith: Daha kitabını okumadım, olamaz ya.. Ben gibi bir Team Damon bu seriyi okumadı. Ama okuyacağım, kararlıyım.


Ama olmadı ki şimdi, benim daha yazacağım çok kitap vardı :( Bana şöyle bir ilk 100 falan gerekiyor sanırım^^ Şimdi fark ediyorum da DEX yayınlarına resmen bağlanmışım. Artemis yayınları da beni kendine bağlayacak gibi -listemin devamında bolca Artemis yayını var- Ama ah o Daemon, Valek, Seth DEX'te oldukça.. -tamam konuyu çarpıttım, susuyorum ve sevgimi kendi kitaplarının yorumlarına saklıyorum-


Vay be şu an "Cumartesi İlk 10" etkinliğine katıldım^^

6 yorum:

  1. Güzel blog. Kolay gelsin.. Benim bloğuma da beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Ya bende senin tam aksine yazacak kitap bulamadim sanki her seyi okuyup bitirmisim gibi :D Bu aralar seriden ziyade tekli kitaplar okuyorum da. Bloguma da bakmak isteyebilirmişsin gibi geldi bi anda iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seri kitapları daha çok seviyorum. Daha uzun süre okuyabildiğim için sanırım :) Teşekkürler, bana da bloguna bakmak isteyebilirmişim gibi geldi^^

      Sil
  3. imkan olsa aynı anda hapsini okuyabilsek benimde okumamm gerek o kadar çok kitap var ki :) bu arada bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil