12 Nisan 2015 Pazar



5.Geleneksel Evde Onca Okunacak Kitabı Varken Kitap Almaya Devam Eden Kızın Kitap Alışverişi'ne hoş geldiniz ^-^ Ben yine yeni çok sevimli kitaplarla karşınızdayım. 

Geçen cuma elime geçen kitapları sınav olması sebebiyle daha yeni tanıtabiliyorum. Ama eminim bu duruma pek şaşırmamışsınızdır. Aslında son zamanlarda üşenmeyip yorum yapmış olmama şaşırmanız daha olası. Ben bile şaşırıyorum.

Genelde hepsinin tek tek fotoğrafını çekip yorumlamayı tercih ederdim ama şu an fazlasıyla üşendim. Neyse..

Şu mükemmel Labirent'in devam kitaplarını almak lazımdı artık. Böylesine mükemmel bir kitabın devamının da hemen okunması gerek. İşin ilginci, kitapların fazlasıyla art arda çıkması. Hangisi ne zaman çıktı, ne ara çevrildi, ne zaman tanıtıldı? Sırayı takip bile edemedim.

Cennet Ateşi Şehri ise Ölümcül Oyuncaklar serisinin ansiklopedi kalınlığındaki son kitabı. Birinin kafasına atsan beton etkisi yapar valla. Daha elimdeki diğer kitaplarını bitirmesem de bunu da okuyacağım için aldım. Hem indirim mi ne varmış, daha ucuza geldi mis.

Direniş de bildiğiniz üzere Lux serisinin son kitabı. Kapağından tiksindiğimi eklemek istiyorum. Köken'in kapağını da sevmemiştim ama bu resmen tiksinç. Yine de içerik olarak iyi olduğunu umut ediyorum çünkü Köken çok "Hadi ama!" şeklinde bitmişti. Devamını merak etmekle birlikte bitmesini de istemiyorum. O yüzden hemen okumayı planladıklarım arasında değil. Of kitap serilerimin çoğu bitiyor çok üzünçlü bir durum içerisindeyim.

Sonsuza Dek ise Beni Seç'in son kitabı. Saraydan Hikayeler ise ara kitap gibi bir şeylermiş. Bu seri de böyle bitiyor anlayacağınız. Ama bunun için o kadar üzülmüyorum. O yüzden okuma sıramda yer edinebileceğini söyleyebilirim. Bir de Maxon'la nasıl evlendiklerini merak ediyorum. Tabii ki de Maxon'la olacaklar, Aspen de kimmiş.

Bir de Bela var ki gördüğüm an aşk yaşadığım kapağıyla beni benden aldı götürdü. Bayılmakla kalmadım, öldüm, bittim, dirildim. Özellikle bir aralar fazlasıyla popüler olmuştu ki bu da gördüğüm her Bela içerikli yazıyı üzüntüyle beraber hayranlıkla kapatmama sebep oldu. İşte asıl okumak istediğim kitap bu. Can atıyorum.

Şimdi neden iki tane Kötü Çocuk'un olduğunu merak ederseniz diye baştan söylüyorum, onu bir arkadaşım için almıştık. Ama fotoğrafı çekerken orada olduğunu fark etmemiştim. Sonra tabii ki ben yine yeni bir tane çekmeye üşendim falan.. Neyse.. Aslında tüm seriyi Wattpad'den okudum fakat bazı bölümlerde değişikliklere gidildi. O yüzden yakın zamanda onu da okumak planlarımın arasında.

Yine yeni bir yazıda  görüşmek üzere. Ha bu arada, kitap yorumumu yetiştiremezsem diye söylüyorum. Eğer 24-25 Nisan tarihlerinde İzmir kitap fuarında kıvırcık, gözlüklü bir kız görürseniz muhtemelen ben olabilirim. Bu seneki okul gezisi kitap fuarına ^-^


Görüşmek üzere..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder