1 Ocak 2015 Perşembe

Özetle 2014 ve 2015'ten Beklentilerim




Ve bir yılı daha geride bıraktık. İyi ki de bıraktık. 

Benim için 2014:


• Kitap okuyamama sorununa kapıldım.
• Eh kitap okuyamayınca post da paylaşamadım tabii.
• Hayatımın en berbat yılıydı, nasıl geçtiğini anlamadım.
• İstediğim şeyler gerçekleşmedi.
• Hayatımda ilk defa tüyapa gittim.
• Blogum 1. yılını tamamladı.
• Goodreads hedefim 100'dü sanırım. Ama 10 bile olmadı sanırım.
• Çünkü gerçekten berbat ötesi bir yıldı. 
• Bir sürü güzel şey yaşayıp bir sürü acı şeyi de aynı anda yaşadım.
• Bu sene de iyi ki doğdum.

• Ve iyi ki sonunda bitti.


2015'ten beklentilerim:


• Sağlık. Öncelikle sağlık. Hatta koli dolusu sağlık.
• Biraz da ucundan mutluluk.
• Kitap okuma sorununu aşmak. (Bu ara biraz aştım gibi aslında.)
• Bloga girmek ve üşenmeyip yorum yazmak.
• Yarıyıl tatilinin gelmesi. 
• Yaz tatilinin gelmesi.
• Yaz tatilinin bitmemesi.
• Milli Piyangonun bana çıkması (Çıkmadı.)
• Yeni bir kitaplık.
• Günlerin 35 saate çıkartılması.
• Planlı yaşamak (2. gün plana uyamadı.)
• Okunması gerekenler listesini bitirmek. (Yok öyle bir dünya.)
• Goodreads hedefine ulaşmak. (Hedefi 1 yaparsam belki.)

• Gelmesi. ✔


Herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu, paralı, kitaplı, tüm isteklerin gerçekleşeceği bir 2015 dileğiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder