24 Temmuz 2014 Perşembe

Ufak Bir Bilgilendirme Yazıcığı



Merhaba, merhaba, merhaba! Uzun bir sürenin ardından bir bilgilendirme yazısı yazmaya karar verdim. Yine. Bu kız bilgilendirmeden başka bir şey yapamıyor herhalde diyeceksiniz belki ama -demediyseniz de diyebilirsiniz yani tü bana - bu sefer iş gerçekten biraz sıkıntılı.

Kitap okumaya devam ediyorum elimden geldiğince. Bu arada hemen söyleyeyim, yarın bir yorum yayınlayacağım. Aslında yorumu iki gün önce yazdım ama maalesef alıntılara bakmaya fazlasıyla üşendim. Kesinlikle kötü ve üşengeç bir bloggerım. 10 maddelik kötü ve fazlasıyla üşengeç bloggerlar listesinde 10'unu da kaplayabileceğimden eminim. Üşengeçliğimin yanında yazdığım yazıyı bin beş yüz yirmi sekiz kere okuma çabam da ayrı bir olay. Neyse konudan iyice uçtum.

Ne diyordum? Hah, sıkıntılı durum. Ailemden biri yaklaşık 3 haftadır biraz rahatsız. O yüzden pek vakit yaratamıyorum kendime. Yarattığım vakitte de kitap okuyup, müzik dinliyorum ve köpeğimle ilgileniyorum. Takip ettiğim yabancı diziler bile yarım kaldı. İşte aralarda da toparlaya toparlaya blogla ve hikayemle ilgilenmeye çalışıyorum. Ne hikayesi derseniz wattpad diye bir sitede kendi kendime bir şeyler karalıyorum o kadar. Duyan da güzel bir şey yazıyorum zanneder. Övünmek gibi olmasın ama çok beceriksizimdir.

Yani aslında yapacağım çok planım vardı ama çoğunu da askıya aldım maalesef. Bir sürü şeye vakit ayırmaya çalışıyorum ve buraya bir şey yazamamamın da temel nedeni bu.

Bu bloga uğramadığım gerçeğini değiştirmez belki ama üşengeçliğim haricinde bunların da olduğunu belirtmek istedim sadece. Öyle yani, saçma bir yazı oldu herhalde ama kafam cidden karışık. Neyse yine çenem açıldı susayım en iyisi.

Kitap yorumunu da yarın yayınlamayı düşünüyorum ama beni biliyorsanız bu sürenin daha birkaç gün uzayabileceğini de biliyorsunuzdur demektir.

Of, çok neşesiz bir yazı oldu bu ya. Hemen bir soğuk espri yapayım mı? Tamam tamam, iğrenç bir espri yapıp da daha fazla sıkıcılaşmayacağım. 

Gerçekten, şu saçma sapan yazıya vakit ayırdığınız için teşekkürler ^.^

2 yorum:

  1. Zaman ayırdığın pek çok şeyin arasına bu mimi de eklersen çok sevinirim. http://hayallerimdesakligercekler.blogspot.com/2014/07/mim-3.html :))

    Wattpad hesabın mı vardı? Bu şimdi mi söylenir? o.O

    Yayınla artık şu yorumu. Özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miiiiim ♥♥ Tabisi de eklerim.

      Evet vardı :D Önceden de aralarda bi yerlerde söylemiş olmam lazım. Söylememiş de olabilirim tabi :D Senin de mi vardı? o.O

      Alıntıları hala yazmadım -.- Üşengeçlikte Guiness'e adayım da. Önce mimi yapıyım sonra yayınlarım artık ^.^

      Sil