24 Ocak 2014 Cuma

Blogum Yaşıyor Mu Doktor Bey?

Böyle de saçma bir başlıkla karşınızdayım. Sonunda gelebildim.

Aslında bu hafta sonu yorumlarıma başlamayı planlıyordum. Ama işler hiç de beklediğim gibi gitmedi. Her şey bir sınav döneminde başladı.. Bundan da güzel sinema filmi olurmuş. Korku-gerilim türünde bir başyapıt: "Dönemin Son Sınavları" 

Filme konu edilebilecek iki hafta boyunca kaç tane sınav ve performansla boğuştum bilmiyorum. O kadar çok ders var ki sadece isimlerini say deseniz bile aynı anda aklıma gelmezler :D Performanslar da bir tane değil ki  çoğu 2-3 tane. Bir de o kadar ders olunca ne uyku var ne nefes almak. 

Bu aşırı rahat geçen sınav haftasının ardından hasta da olunca tüm planım da kaldı tabi. İnsanın günde 5 kere ateşi mi çıkarmış. E düşme hiç yormayalım istersen. Kolilerce ilaç içerek bunu da atlattım ve sonunda burdayım. 
Evet hâlâ yaşıyorum. Blogum da yaşıyordur umarım doktor bey :P

En azından yarıyılda elimden geldiğince telafi edeceğim. Geri döndüüüm :D


2 yorum: