18 Kasım 2013 Pazartesi

Seth'in Kendi Serisi Mi Olacak Yoksa??



Sayın Team Seth'ler, bugün okuduğum bir yazıda Seth'in kendi serisi olacağını öğrenmiş bulunmaktayım. Tek kitap da değil, koskoca bir seri. Havalara uçuyorum haberiniz yok :D Üstelik kitap Seth'in ve bir kadın karakterin dilinden olacakmış. En erken 2015'te çıkacakmış. Şu an 2015 için gün saymaya başladım bile.

Bu arada Seth'in hep 18 yaşından büyük olduğunu da öğrendim. Ve kitabın yetişkin içerikler içereceğini.. Neyse 2015'de ben de 18 yaşında olacağım, bu da demek oluyor ki rahat rahat okuyabilirim :D 

Bu konu hakkında bilgi bu kadar mı? Hayır tabiki. Şuraya bir tık tık yapın da benim öğrendiğim yerden, Anime ve Kitap Sever'in blogundan daha fazlasını okuyun. Daha neler var neler^^ Çeviri için de teşekkürler ayrıca. Sayesinde öğrenmiş oldum yoksa haberim bile olmayacaktı. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder