25 Kasım 2013 Pazartesi

Kitap Alışverişim - 2



En sevdiğim bölümlerden biri olan "1. Geleneksel Evde Onca Okunacak Kitabı Varken Kitap Almaya Devam Eden Kızın Kitap Alışverişi"ne hoş geldiniz. Ciddi anlamda okunacak birçok kitabım birikti. Ah bir de şu okuyacak vaktim çok olsa..

Neyse.. Pazartesi akşamı sipariş ettiğim tam 10 kitabım cuma günü elime ulaştı. Büyük bir sakinlikle karşıladım kitaplarını. Tabiki de kitaplara sarılıp uyuma isteğinden onlara bir şey olacak diye vazgeçen birinin tepkisi ne kadar sakin olabilirse, benimki de o kadardı sakindi işte.

Yine D&R'ın internet sitesinde sipariş etmiştim kitaplarımı. Geçenkinde de dediğim gibi -Geçenki demişken belki bakmak istersiniz diye bir tık bırakıyorum buraya- internetten sipariş favori alışveriş şeklim oldu. Hem kargo ücretsiz, hem de kitaplar indirimli. Ve indirimli kitap da daha fazla kitap demek :D Tek kötü yanı gelmesini beklemek olsa da onca okunacak kitabı olan ben için bu pek sorun değil. Normalde açgözlü bir insan değilimdir oysaki, ama konu kitaplar olunca bir tane alıyım derken on taneyi sepete atmış oluyorum. Öyle de bir manyağım işte.


İşte yeni bir rafı daha boşaltmama neden olan, kitaplığımın yeni üyecikleri..



Bu alışverişin asıl amacı 'sadece' bu kitabı almaktı. O da performans ödevim olduğu içindi. Bir kitap ne ara on oldu bilmiyorum^^ Aslında bu kitabın önceden özet halindeki basımını okumuştum. Ama şimdi bunu okuma vakti. Köken'den önce okumaya içim elvermese de okuyacağım elbette :) Ama seveceğimi düşünüyorum.



Hazır Köken demişken, onu da sonunda aldım. -Evin içinde bilinen bilinmeyen tüm dans figürleri uygulanır.- Nasıl okumak istiyorum anlatamam size.. Ah, ah içim gidiyor baktıkça^^ Köken, Lux serisinin 4. kitabı. Şimdiye kadar sadece Obsidiyen'in yorumunu yapsam da bu sefer geçenki gibi bir delilik yapmayıp yorum yazmayı beklemeden okuyacağım :D



İşte başlamak istediğim, hâlâ başlayamadığım aklıma gelince kendimi camdan atmak istediğim seriye de kavuştum. Seriyi seveceğime o kadar güveniyorum ki hepsini birden aldım. Bence siz de seversiniz. Zaten dünyada bunu okumamış tek insan olarak kaldım herhalde. Ama Patch ve Nora'nın aşkını okumadan bile biliyorum. Ve elbette Team Patch olacağımı da^^



Bu da Kemikler Şehri'ni alıp da okuyamamış olmama rağmen devamını da aldım. Bence severim ya, hem çoktan Team Jace oldum bile :)



İşte bu da benim kitap sevdamı başlatan Percy Jackson ve Olimposlular serisinin devam serisi.-Nasıl bir cümle kurduğumu ben de anlamadım ama, siz anlamışsınızdır demek istediğimi :D - Daha önceden de seviyordum kitap okumayı ama bu seri beni bir başka bağladı. Resmen bu seriyle, Percy'le büyüdüm diyebilirim. -Şu an kendimi çocuk gibi hissediyorum.- Mesela aşk kavramını dikkate almadığım zamanlarda Percy de dikkate almıyordu. Benim dikkate aldığım zamanlardaysa Percy de dikkate alıyordu, üstelik Annabeth'le de öpüşüyordu. Bakın, size onunla büyüdüm demiştim. Ve tahmin edebileceğiniz gibi karşınızda bir Percy aşığı durmakta. Bu çocuğu seviyorum ben :D Her yaşta da seveceğim galiba^^

Yukarıda aldığım kitaplar arasında fark etmediğiniz gibi 11 kitap var, 10 değil. -Test kitabına bağladığım anlar- Çünkü bu kitabı internetten almadım.
Aslında tek amacım masumane bir okuldan istenen test kitaplarını alma günü yaşamaktı. Ama bu kitap bana oradan göz kırptı. İçindeki Percy de kırpmış olabilir tabi -E sonuçta duygularımız karşılıklı- Önce tüm irademi kullanarak içimden onu almayacağıma karar verdim. Ve beş saniye sonunda soluğu yanında aldım. Percy'yi öylece bırakmak olmazdı tabiki. Hem Annabeth'le orada ne yaptıklarını okumazsam çatlarım ben. -Erkek karakterlere aşık olan, onların da bana aşık olduğunu savunan, ama buna rağmen kitaptaki kızla sevgili olmasını isteyen değişik bir varlığım. Boşverin, ben bile kendimi anlamıyorum-


Son olarak 24 kitapcıktan oluşan okunacak kitaplarımın gökdelenini de paylaşmak istedim. 




2. Geleneksel Evde Onca Okunacak Kitabı Varken Kitap Almaya Devam Eden Kızın Kitap Alışverişi'nde görüşme üzere...




6 yorum:

  1. Hay Maşallah :D Çalıkuşu güzel roman. Bize ondan sınav yaptılar.

    Okunacak 57 kitabım birikti. Geçen yaz internetten aldığım kitaplar bile duruyor. Zaten Tüyap'ta 4 liralık Dexleri süpürünce 57 kitap oldu. Yoksa daha az olurdu. Her neyse. O kadar zevkli kitap varken ben gitmiş sınav olucaz diye Sefiller okuyorum :O 1500 sayfa ya! Küçççüüücüüükk yazıları var. Ölsem bitiremem heralde :(

    Ölümcül Oyuncaklar, Percy, Düşüş ve bi kaç Dex dışında diğerlerini okudum. Henüz okuyamasam da Yakut Kırmızı ve Safir Mavi de var bende. 2. kitabı daha sonra alırım.

    Patch is mine!! Okuma o seriyi. Göz koycan kocama (kocalarımdan birine) -_-

    Dört Numara Benim'in 2.sini aldım Tüyap'tan. Yine senin yüzünden. Ama hatırlamadığım için ilk kitabı da okicam.

    Neyse -,- Hayırlı olsun bari ne diyim.. (Kıskandı.)

    Allah bol boooool zaman nasip etsin cümlemize :D AMİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana daha da Maşallah :D 57 kitap nedir ya, seninkine gökdelen demek az kalır. Oh bi de 4 liraya olunca almışsındır tabi hepsini. Sefillerin özetini okumuştum ben eskiden. Şöyle 80 sayfalık sevimli bir kitaptı. Ne ara 1500 oldu :P

      Ehehe ikiyi değil de üçü almak da ayrı havalı tabi. Yalnız şu an fark ediyorum da Safir Mavi ikinci kitap zaten :D

      No!!! Çoktan sahiplendim ben onu. Göz koymak ne kelime, haremimde baş köşelerden birinde Patch :P

      Ben ya.. Tabi gidemeyince gaz veriyorum birine alsın diye. Olsun ama fena mı oldu okursun işte :D Ben daha ilkini bile okuyamadım.

      Teşekkürler^^ ( Senin Tüyap ganimetlerinden sonra kıskanma görevi benim -.-)

      Hepimizin booool boool vakti olur inşallah :D Amin.

      Sil
    2. Sorma ya. Okuyorum okuyorum.. sonra bi bakıyorum hâlâ aynı sayfadayım. Mayoz bölünme geçiriyo sayfalar resmen o.O

      Yanlış yazmışım lan :D Zümrüt Yeşil var bende :P 2. Tüyap ganimetimdeki yeşil olan kitap. (Ve böylelikle 2. kitap yerine 3. kitabı almanın havası söneeer)

      Hep söylediğim gibi paylaşmak güzeldir :D

      Kapağı o kadar itici ki ikinci kitabı hiç okuyasım yok :/

      (Kızım bak git! Önce ben kıskandım)

      Sil
    3. Ben okuyamıyorum bile. Tam haydi kitap okuyalım moduma girince bir gereksizlik çıkıveriyor. Sanki tüm dünya ben kitap okumayım diye el ele vermiş :P

      Yalnış yazdığına göre hâlâ çok havalı B-)

      Ne demişler, yakışıklılar paylaştıkça çoğalır :D

      Bence de çok itici. Sanki satılmasın yapılmış. Daha almadığım için sorun yok. Belki bir dahaki baskısını daha güzel yaparlar :D

      Bir kere kıskanmak benim hakkım. Koskoca Tüyap'a gittin. Ama ben..ben.. Sanırım devam edemeyeceğim.

      Sil
  2. ooooww harika kitapların var ve okumaya vaktinm kalmıyor ben işi gücü okulu dersleri bırakır okurdum :) diyorum ama yapamıyorum bende neyse harikalar ıyı okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dersleri bırakıp okuyabilsem. Ama olmayınca olmuyor işte :D Teşekkür ederim :)

      Sil