24 Aralık 2014 Çarşamba

Yine Ben

Sanırım konunun ne olduğunu biliyorsunuz. Bu yüzden pek uzatmayacağım.

Böyle de ayrılık konuşması gibi oldu ama.. neyse..

Uzunca bir süredir ortalarda değildim alıştığınız gibi. O yüzden fark edeceğinizi sanmıyorum çünkü buraya bakmama işini iyicene abarttım. Ama yine geri döndüm oley temalı bir post yapıp 10 ay gelmemek istemiyorum. Yani amacım aslında blogumu biraz daha atitfleştirmek. Ancak eğer beni tanıyorsanız imkansızı ne kadar zorladığımı tahmin edebilirsiniz. Hem de sınav dönemi daha bugün başlamışken.

"Bu kadar zaman ne yaptın?" diye sorarsanız, hiç. Gerçekten hiçbir şey yapmadım. Kitap okuma sıklığım giderek yerleri süpürürken ders notlarım da toz alarak onlara yardım ediyorlar. Rezalet bir yıldı -.-

Ama iyi ki doğdum ben yazısını da şuraya sıkıştırmak istiyorum. 17 Aralık'tı doğum günüm, hayatımdaki en mükemmel günlerdendi. Senemin tek güzel tarafı diyebilirim hatta.

Bana şans dileyin. Sevimli bir yazı yetiştirmeye çalışıyorum. Ve bir de kitap yorumu. Bloga yazma ve kitap okuma düzeni konusunda şansa ihtiyacım oldukça fazla. Hazır dilemişken ders notlarıma da başarılar dilerseniz gerçekten süper olacak.


İşte bu yazı da böyle bu kadar.. Daldan dala atladım farkındayım ama en azından uzatmamışım. Size aşağıdaki sevimli şarkıyla veda ediyorum. Yazıya uyumlu oldu gibi. Bu arada bence film de güzeldi.

Yeni yazımda görüşmek üzere ^-^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder