11 Eylül 2013 Çarşamba

Mimlenmişim: Hem De İkinci Kez!

Tuğçe beni mimlemiş^^ Bu mim olaylarına ne zaman geçeceğim acaba derken ikinci mimimi-söylemesi çok garip- yazıyorum. Çok eğlenceli bir mim, hemen sorulara geçelim :)



1) Asla yapmam deyip yaptığın bir şey?
Asla iskeleden atlamam demiştim. Altında deniz kestaneleri ve kocaman yosunlar olunca tabi atlamazdım. Ama kuzenim dinler mi? Yoook. İttirdi beni, evet :D

2) En sevdiğin kelime? 
Hadi canım. Kelime denemez ama çok seviyorum.

3) En nefret ettiğin kelime?
İftira. Söylemesi bile çirkin. İftira atanları da sevmem zaten. Haksızlığa gelemeyen bir yapım var.

4) En çok kullandığın küfür ya da küfre benzer kelime? (Cevaplar çokta kötü olmaz değil mi?) 
Salak. Sık olmasa da en çok kullandığım bu. Genelde daha çeşitli kelimeler kullanıyorum. Sinirlenince yaratıcılığım artıyor da :D

5) En çok hangi kitap/dizi/film karakterinin gerçek olmasını isterdin?
Daemon! Evet, benimki de o. Gerçek olsa olmaz mı? Hiç mi olmaz? Bir kerecik? Peki.

6) Seni kızdıracak ne yaparlarsa katil olursun?
Sevgilim beni aldatırsa. Bir de bir önceki mimimde dediğim gibi nikah masasında hayır cevabı verirse. Deşerim onu -.- Tabi önce bir sevgili bulmalıyım sanırım :D

7) Gözünü kör eden bir şey? (Aşk gözünü kör etmiş derler ya o şekilde bi'şey)
Nerdeee? Aşk kim ben kim? Benim gözümü etse etse ışık kör eder :P


8) Dostunun erkek olmasını mı kız olmasını mı tercih edersin?
Erkek olmasını. Bence daha eğlenceli oluyorlar. 

9) Unutamadığın bir çocukluk/gençlik anın?
Unuttum valla. Şöyle bir düşüneyim... (1237484962 saat düşündü.) Bir keresinde koskoca sinema salonundaydık en fazla 10 kişi vardı. Biz de 4 kişi gitmiştik. Ben de iyice yayılıp ayaklarımı ön koltuğa uzatmıştım. Çok rahattı ama :D Başka bi zamanda 4 ice tea içip evde kafa bulmuştum. Mesela bir kere de yatcaz kalkcaz şarkısında halay çekmiştik. Böyle saçma sapan çok anım var ama unutuyorum tabi bir süre sonra. Bunlar hep bu yaz içinde olanlar :D

10) Herhangi bir soruya verdiğin en saçma cevap?
-  Napıyorsun?
-Hiiiiç :D

Kesinlikle çok saçma. Hiç nedir ya? Hatta bazen uzatadabiliyoruz.

-Nasıl, hiç yapmak eğlenceli mi bari?
-Evet çok süper. Gel birlikte yapalım :D



İkinci mimi de tamamladım. Çok eğlenceliydi :D Şimdi ben de beni en son takip eden iki kişiyi mimliyorum. (Bu fikri Tuğçe'den gördüğüm gerçeği )




6 yorum:

  1. "Ben de iyice yayılıp ayaklarımı ön koltuğa uzatmıştım. Çok rahattı ama :D Başka bi zamanda 4 ice tea içip evde kafa bulmuştum. Mesela bir kere de yatcaz kalkcaz şarkısında zeybek oynamıştım." Sen neymişsin be ya !! :P

    YanıtlaSil
  2. Hoş bir yazı olmuş gerçekten : )

    YanıtlaSil
  3. Gece gece bana kahkaha attırmayı başardığın için çok teşekkür ederim. Bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmene çok sevindim :D Şöyle bir dönüp bakıyorum da normal değilmişim ben. Senin mimini de merakla bekliyorum :)

      Sil